23 лютого відбулося засідання обласного методичного об’єднання педагогів хореографічного жанру (координатор – методист Ірина БОГУЦЬКА). Традиційно розглядалися питання як практичні, так і теоретичні, але, що особливо тішить, географія учасників розширилася і до нас приєдналися педагоги з Київщини та Львівщини.
Хореограф крім професійних навичок танцювання, повинен блискуче володіти теоретичними та практичними навичками оформлення сценічного номеру за допомогою прийомів сценографії, основою якої є драматичне вирішення проблематики твору засобами хореографії. Про важливу роль у цьому аспекті наголосила у своїй доповіді викладач кафедри музичного мистецтва та хореографії Інституту культури та мистецтва Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Людмила СОКІЛ.
Прискорення темпу життя, великий потік знань, що впливає на сучасну людину, потребує від неї вміння швидко знаходити необхідне рішення, використовуючи для цього пошукові методи, користуючись великою кількістю різноманітних джерел інформації. У зв’язку з цим, серед традиційних форм та методик навчання у педагогічній практиці все частіше використовуються інтерактивні методи, особливо під час дистанційного навчання. Ось про це поділилася власним досвідом Людмила СОЛОДОВНИКОВА, викладач Обласного коледжу «Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А.С.Макаренка Полтавської обласної ради, керівник народного художнього колективу «Арабеск».
Найчастіше, коли говорять про навички, мають на увазі професійні знання і вміння. Але не менш важливі й Soft Skills - універсальні непрофесійні якості, що допомагають нам взаємодіяти між собою в команді незалежно від сфери діяльності.
Такі навички потрібні для кожної роботи. А ось конкретніше з цього питання виступила доцент кафедри хореографії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка, заслужений працівник культури України Лілія ПРИГОДА.
В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між педагогом, вихованцем і батьками, які об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Педагог має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини. Своїм досвідом з учасниками зібрання поділилася Яна ЛИСАК, керівник хореографічного гуртка «Happy kids» Комунального закладу позашкільної освіти «Будинок дитячої та юнацької творчості» Опішнянської селищної ради.
Дякуємо всім учасникам за позитивні емоції та корисну інформацію!