Меню

Обласні методичні об’єднання

У світі довкола нас немає нічого дивовижнішого і загадковішого за людський розум, інтелект, свідомість. Ідеальні, духовні явища становлять зміст свідомості. Вони знаходять свій вияв у мові і, головне, в діях, діяльності людини.

У кожному закладі освіти творчо організована методична робота, що сприяє професійному зростанню педагогів, стимулює їх до збагачення та ефективного використання професійних знань, допомагає аналізувати власну діяльність, самовдосконалюватися. У результаті маємо духовно розвинену особистість, творчих педагогів, які спрямовують зусилля на всебічний творчий розвиток особистості дитини.

Полтавщина має багаточисленну когорту талановитих педагогів – це професійні, творчі, креативні фахівці у своїх напрямах діяльності, педагогічну майстерність яких треба знати, досвід яких потрібно вивчати і використовувати в роботі.

Саме з метою підвищення професійного рівня педагогів, їх теоретичної та практичної підготовки, педагогічної майстерності та пропагування кращого досвіду роботи створюються та діють відповідно до Положення обласні методичні об'єднання. Також для координації науково-методичної, організаційної та практичної діяльності освітніх закладів області з питань здобуття вихованцями  позашкільної освіти з напрямів розвитку духовності, культури, захисту моралі та формування здорового способу життя відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань і інтересів; забезпечення методичної підтримки керівника гуртка, формування його як особистості та як майстра педагогічної справи.

Обласні методичні об’єднання (далі – ОМО) педагогічних працівників закладів освіти за напрямами діяльності в нашому Центрі – це одна із форм групової науково-методичної та організаційної роботи, яка сприяє підвищенню рівня фахової майстерності педагогів.

ОМО створені та діють відповідно до Положення з метою підвищення професійного рівня педагогів, їх теоретичної та практичної підготовки,педагогічної майстерності та пропагування кращого досвіду роботи.

Основними завданнями ОМО є:

• створення умов для розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників закладів позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та загальної середньої освіти обласного підпорядкування, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації;

• організація постійного обміну педагогічним та методичним досвідом роботи на рівні області, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду роботи педагогів за напрямами діяльності;

• впровадження сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів організації освітнього процесу;

• спільний пошук шляхів підвищення результативності роботи педагогів;

• пропаганда нових педагогічних ідей, їх творчий розвиток, впровадження перспективного педагогічного досвіду у практику;

• інноваційна діяльність, розробка та впровадження нових методик, педагогічних технологій, укладання збірок та навчально-методичних посібників з досвіду роботи.

Діяльність ОМО передбачає:

• моніторинг (відстеження) професійної діяльності педагогів – членів обласних методичних об’єднань;

• розробку рекомендацій щодо підвищення ефективності їх професійної діяльності. 

Керівництво роботою ОМО здійснює голова, який(а) обирається з найбільш досвідчених, ініціативних та творчих педагогів, провідних фахівців шляхом відкритого голосування під час установчих або звітно-виборних засідань терміном на 2 роки та:

• визначає мету, завдання, зміст діяльності та пріоритетні напрями роботи ОМО;

• складає план роботи ОМО, здійснює контроль за його виконанням, узагальнює та аналізує матеріали по результатам проведення засідань;

• вивчає, узагальнює та впроваджує кращий педагогічний досвід, нові педагогічні технології;

• досліджує вплив методичної роботи на професійний ріст, творчу активність педагогів;

• надає доручення членам ОМО з питань підготовки матеріалів на засідання;

• проводить засідання ОМО;

• звітує про роботу ОМО на підсумковому засіданні.

Організаційний процес підготовки та проведення засідання ОМО здійснює координатор, який(а):

• спільно з головою планує роботу ОМО та складає програму засідання;

• проводить моніторинг проблемних та актуальних питань діяльності педагогічних працівників закладів освіти та надає голові ОМО пропозиції щодо розгляду їх на засіданнях;

• відповідає за ведення необхідної документації.

Засідання ОМО проводяться 1-3 рази протягом навчального року.

Сьогодні одним із основних напрямів діяльності працівників Центру є координація діяльності щодо підвищення фахового рівня педагогів закладів позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та загальної середньої освіти обласного підпорядкування. З цією метою в ОЦЕВУМі створені та діють 12 обласних методичних об’єднань педагогів

ОМО
Рік створення
Координатор ОМО від ОЦЕВУМу
Голова ОМО
Педагогічних працівників організації навчально-методичної роботи у закладах позашкільної освіти
2008
АРТЮХ СВІТЛАНА ІВАНІВНА
заступник директора з НМР
АРТЮХ СВІТЛАНА ІВАНІВНА
заступник директора з НМР ОЦЕВУМу
Заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування
2008
КРИГІНА ЮЛІЯ ІВАНІВНА
методист
МАЦИЦЬКА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
заступник директора з ВР  Полтавського мистецького ліцею імені Софії Русової
Організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності
2016
ЗІРКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
завідувач відділу організаційно-масової роботи
ЗУБЕНКО CВІТЛАНА ВАСИЛІВНА
завідувач масового відділу Полтавського ПДЮТ
Організаторів роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку у закладах позашкільної освіти
2017
ФЕДОРЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА
методист
ОЛЕКСІЄНКО ЛЮДМИЛА ВАЛЕРІЇВНА
завідувач відділу початкового естетичного розвитку
Педагогів вокального та інструментального жанрів
2006
СИНЯГІВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА
методист
ПИСАРЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
керівник гуртка «Інструментальний ансамбль «Ноктюрн» ОЦЕВУМу
Педагогів хореографічного жанру
2006
КРИГІНА ЮЛІЯ ІВАНІВНА
методист
ШВАЧКО ОЛЕНА ОЛЕГІВНА
керівник НХК Школи сучасної хореографії «Тотус» ОЦЕВУМу
Педагогів оригінального жанру (цирк, театр мод, чирлідинг)
2007
СИНЯГІВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА
методист
ГАЛКІН РУСЛАН ІВАНОВИЧ
керівник НХК Циркової студії «Єдність» ОЦЕВУМу
Педагогів декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва
2009
ФЕДОРЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА
методист
ГАВРИЛЕНКО ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
керівник ЗХК гуртка «Творча майстерня «Струмочок» Зіньківського БДЮТ
Педагогів театрального жанру
2006
ЗІРКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
завідувач відділу організаційно-масової роботи
ЛАБЗОВА ЛАДА ЮРІЇВНА
керівник ЗХК Дитячо-юнацької театральної студії «Ну і дітки» ОЦЕВУМу
Керівників літературних студій
2011
ЛЕБІДЬ ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
методист
АРТЕМЕНКО РАЇСА ІВАНІВНА
керівник літературної студії «Крила», учитель української мови та літератури Василівської ЗОШ І-ІІІ ст. Чутівської ОТГ
Керівників колективів естрадно-гумористичного жанру
2008
БУРЛАКОВА ІРИНА ОЛЕКСІЇВНА
заступник директора з ВР
ВАСИЛЬЄВ КОСТЯНТИН БРОНІСЛАВОВИЧ
багаторічний автор та керівник команд КВН закладів освіти області
Керівників гуртків журналістики
2023
ЛЕБІДЬ ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
методист
СИНЯГІВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА
методист, керівник ЗХК гуртка «Юний журналіст» ОЦЕВУМу
 

У роботі ОМО беруть участь педагоги закладів освіти за напрямами роботи естетичного спрямування Полтавської області.

Зміст діяльності обласних методичних об’єднань має навчально-методичний характер, удосконалює професійну компетентність педагогічних працівників та підвищує ефективність освітнього процесу, чергуючи традиційні та нетрадиційні форми роботи. Крім вивчення нормативно-правової документації, тематичних оглядів літератури, доповідей, лекцій, проведення відкритих занять, виховних заходів застосовуються тренінги, ділові ігри, «мозкові штурми», майстер-класи, проводяться презентації узагальненого досвіду, «методичні педагогічні майстерні», «методичні вітальні» та інші. Останнім часом використовуються нові форми проведення у форматі онлайн. Адже,творчих, завзятих, креативних, талановитих, винахідливих педагогів не зупинити ніяким викликам у світі!

 
План-календар проведення засідань обласних методичних об'єднань у 2023 році
Теги: