Меню

Гурток черлідeнгу «ФЛАЄР»

керівник Піщенко Ірина Володимирівна

Дата заснування: 20 вересня 2014 року.

Склад колективу: дві групи основного рівня, вік вихованців від 5 до 12 років.

Мета діяльності гуртка:
мотивація вихованців до фізичного, духовного та морального вдосконалення з урахуванням індивідуалізації; 
залучення вихованців до творчої діяльності, спрямованої на самореалізацію та розвиток здібностей дітей та підлітків.

Завдання гуртка:
* зміцнення здоров'я вихованців;
* розвиток фізичних та інтелектуальних здібностей вихованців;
* задоволення моральних, естетичних і творчих запитів вихованців, потреби взаємного спілкування, розвитку дружніх стосунків;
* формування у вихованців потреби займатися фізичними вправами, зміцнювати здоров'я та підтримувати належний рівень фізичної підготовки протягом усього життя;
* оволодіння етапами фізкультурної та спортивної підготовки черлідерів.

Теми та розділи навчання:
1. Правила поведінки на заняттях;
2. Особиста гігієна та зовнішній вигляд;
3. Черлідинг. Теорія та історія;
4. Програма «Чер»;
5. Програма «Данс»;
6. Художній рух;
7. Психолого-фізичне тренування;
8. Контроль нормативів. Самоконтроль;
9. Участь у змаганнях. Показові виступи;
10. Індивідуальна робота.

Керівник гуртка: Піщенко Ірина Володимирівна – спеціаліст з фізичної культури, магістр факультету фізичного виховання. Суддя 3 категорії з черліденгу.  В минулому гімнастка та керівник молодшої групи циркової студії «Єдність». Лауреат та переможець конкурсів талантів та обласних і всеукраїнських фестивалів циркового мистецтва.

Відзнаки та нагороди: 
з різних номінацій грамоти та медалі чемпіонатів Полтави, Полтавської області, Сум, Харкова:
* 20 золотих медалей
* 32 срібних медалей
* 6 бронзових медалей

7 вихованців отримало 2-й дорослий розряд з черліденгу.

Дозвілля
За час існування гуртка вже традиційно ми відмічаємо такі свята як :
* Хеллоувін;
* Новий рік;
* День народження колективу.

Під час поїздок на змагання намагаємось знайти час для відвідування цікавих місць відпочинку та оглядаємо визначні місця.